18 okt 07 - har vi religion i dag?

jag hoppas värkligen att vi har religion i dag annars får jag väl börja på arbetet och hoppas på att de är rätt ;P
sen har jag bara EVT möte sen åker jag hem hem XD woho!!!

igår fortsatte dagen riktigt bra...en av de bäste dagarna här i forshaga ;P åt middag me boa och bea...och så kom robert och supen senare...och så tittade spetts in ett litet tag också

jag glömde ta alla piller och alt tjafs en gång i går...tror du inte att jag fick svergies hemska hosta?! käns som om jag ska hosta upp lungorna!!!


om jag inte får plats i bussen tillbaka till forshaga måste jag fixa extra nycklar till terese som ska ha mitt rum i helgen så nu tycker jag att anne kan få pallra sig hit så jag kan få reda på de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0