16 okt 07 - uppe me tuppen

jaha nu sitter man i skolan redan vid åtta på morgonen...är lite trätt men de är inte så farligt nu när jag inte har någon hund att gå ut me på morgonen...de var ett tag sen jag gick upp så här tidigt ;P men de är rätt skönt

ska sitta och bara plugga engelska fram till religonen...

bussarna här går ju inte som dom ska...ska va inne i karlstad 13.00 men de går ju ingen bra buss...så jag lär ju vara där 20 i 12...och då stannar inte den där jag ska av utan jag får hoppa av i centrumet och gå en jävla bit...jaja men de kan vara skönt de me...

terese har smittat mig me förkylning! så nu äter jag en massa jävla tjaffs och proppar i mig c-vitamin...men de varkar inte bli så farligt som för några veckor sen när jag var sjuk.
men de var ju faktiskt jag som smittade terese först när hon var nere i forshaga och sen drog hon på sig en till förkylning när hon precis hade blivit friskt, så när hon var hos mig i sthlm så smittade hon mig...jag är bara glad att de inte är en sån som sätter sig i ryggen ;P fast de trodde jag först när jag fick nackspärr, men de var nog för att jag somnade i soffan några för många kvällar i sträck ;P

jag ska till psyk i dag!!!
jippi!!!
och jag är inte ironisk...jag älskar att gå dit
de känns så skönt efteråt...
jag har värkligen längtat ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0