31 aug 07 - jaha så har man skaffat blogg också

men de är rätt skönt...typ de ända som inte är spärrat på skolan...så man får väl ta de som bjuds helt enkelt

nu tror jag att jag är snart klar med projektarbetet, får tillbaka de efter lunch och sen är de att läsa och rätta, läsa igen å rätta när jag har läst och de inte finns något att rätta så lämnar jag in de...tror de kan bli i dag eller i morgon. äntligen klar snart...ja själva tävlingen var klar den 13 14 maj men jag har vart seg de där med att skriva rapport. men nu börjar de bli klart.

nej nu ska man gå och äta


pratade just med bostöm...lilla gumman är i england och jobbar och kommer inte tillbaka till sverige förns i juni, de e ju nästan ett år kvar juuu. Men fan vad kul för na! vill jag me!!!

jaha så spärrade skolan msn också...tur att jag han prata klart me boström innan.

nu kom de små sport etterna och ska ha läktion men jag ska försöka sitta här iaf, behöver ju skrivaren...vem är herren som ska springa 15:05 på tven...antar att de är något löplopp av något slag.

nu vet jag att den där jobbiga störande ettan går i sporthandel...jobbigare och en mer högljud mäniska får man fan leta efter.


jaha nu ska jag sätta mig och göra en film också...har ingen aning vad de kommer att va för någon film men de får väl visa sig om inte annat...ingen som har något föslag? en film om maja kanske? eller den där informations filmen för skolan men då kan jag inte använda mig av så mycket musik som jag vill för de är ju skyddat med en massa tjafs...


så nu har man vart hemma en sväng och gått ut me maja och aktiverat henne lite, så hon inte blir helt vild och river hela lägenheten. och äta måste man ju alltid...får väl se hur länge jag har råd att äta mer än i skolan har tre hundra att leva på tills den sista september, och jag är i ett enormt behov av ett par nya skor...mina läcker lite lätt eller ganska så jätte mycket upptäckte jag i dag när de regnade...mina sulor är inte så hela så när jag går så tryks vattnet upp rakt in i skorna så mina fötter har en egen privat pol...

och jag har lämnat in rapporten till projektet...nu finns de ingen åtevändo, å andra sidan har jag jobbat på de och skutit upp de i ett och ett halv år så nu får de fan bli bra me de...de blir ett g iaf får väl se om de blir något högre. En kurs klar 17 kvar!

så nu kan man äntligen lysna på lite vättig musik...BANDIT!!! ;D jag har ju glömt alla mina skivor hemhemma så jag har fått lysna på rix fm hela veckan, inte så jävla rockigt :S

ojoj nu har en hund ramlat ner från tredje våning...inte bra alls men så som hunden väkar så är de nog "bara" några butna ben, men den kan ju oxå ha inre skador...jaja vi får se hur de går


jag vill hem...jag vill verkligen så jätte mycket hem...hemhem...jag vill vara hemma...NUUUU!!!! jag vill inte va här längre...

fan jag har glömt att ringa psyk...undra vart jag har gått och lagt de numret? hmm...ingen aning
men men de blir väl bra tänkte ta och gå hem och ringa jenny och carro och se om jag kan komma någonvart med pluggandet...de gick inte så jävla bra här...nej nu vill ja va me maja...min älskade majs 

Kommentarer
Postat av: Becco

Så du har blivit bloggare?
Spännande!..typ...eller nåt i den stilen.
Kramo!

2007-09-02 @ 16:56:01
URL: http://luka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0