Ledig och strålande solsken

Kan dagar bli mer underbar än den här? Strålande solsken, underbar vänner och mina fina hundar.

Dagen började med att skura balkongen med Jenny så nu är den så där sommar fin, nu är de bara blommor som saknas sen är vi nöjda. sen blev de en tur till Rusta, Västerort vetrinär och lövsta för att släppa hundarna. Var av Maja var skit grinig och fick gå kopplad. Okej att hon är lite grinig men vi behöver väl inte överdriva!?
Sen fick Elliot springa lite när vi hade ätit men vi är i en tidpunkt då jag inte riktigt litar på honom så man får hålla honom upptagen med annat.

Vill bara att min fot ska bli bra igen så vi verkligen kan börja träna lite mer. De bli bara lite inomhus träning och efter en vinter med mycke inomhusträning är jag ganska så rätt trött på de hela. Jag vill verkligen ta agility träningen till ett nytt plan, men de är inte så lätt ifall man inte kan gå så bra.

Elliot är nu anmäld till en utställning i Norrköping den 6 Juni, i vanlig ordning på sista anmälnings dag. Tack Chris som ställer honom åt mig.


Kommentarer
Postat av: Chris

Hej :)



Hoppas allt är bra med er!



Är han anmäld till den 6 juni?? Till SKK eller SSPK?

Tjejerna är anmälda till SSPK den 5 juni.. :)



Inte kul att foten är paj - hoppas den blir bra snart - så agilityn kommer igång igen!



Kramar

2010-05-26 @ 11:16:42
URL: http://www.minapinnar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0