Mys

I går var jag till Denice på mys kväll, skönt efter alt som har hänt. Sen snodde jag med mig Kelly hem...de är så tomt att bara ha en hund, längtar så tills att Maja slutar löpa så Elliot kan komma hem igen. Jag vet ju att han har de så bra som han bara kan nu när jag jobbar så mycke, men jag saknar honom. Så de slutade med att Kelly fick flytta hem och fast de bara är under en natt så är de mycke mysigare. Och hon är helt underbar att ha i sängen när de är lite så där små rått. 

Idag är de som vanligt jobb och många beställningar so ska fixas iväg och hurtta borde komma i dag :) Maja ligger och surar under skrivbordet på kontoret och Kelly ser lite konfunderad ut, va-fan-gör-jag-här-utseende :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0