Funderar

I dag har de blivit ännu mer jobb, och inventering. Brukar ju få åka på inventeringen men jag klagar inte, tycker de är rätt nice. Elliot ville inte riktigt gå upp i morse så när jag var klar och vi skulle gå fick jag häma honom i sängen under täcket och han ville inte alls komma fram, medans Maja var min trogan följeslagare under hela morgonen...kan ju va nått hon missar annars.

Funderar på att ställa Elliot på Lilla Sthlm nu i april, och funderar riktigt starkt på det...skulle vara jätte kul. Missade ju Stora Sthlm så ser fram emot Lilla.

Mirja ringde och vi pratade länge om allt mellan himmel och jord. Saknar henne ska ni veta, men kommer att få träffa henne en kortis i morgon när hon ska byta tåg och det ska bli riktigt kul...fast de bara är för ett litet tag, jobbar även på att få med mig henne till Lilla Sthlm :) Kanske en liten återträff av klassen? Det kommer nog några stycken men långt ifrån så många som brukar komma till sthlm under Stora.
Är lite avensjuk på Mirjas utbildning som hon går :P låter jätte spännanade! Läsa om krimonolgi, mäniskans betenden, beroenden och missbruk. Funderar själv på att börja plugga igen, inte på heltid utan bara gå någon kurrs så man får lite mer kött på benen men har ingen aning om vad jag vill läsa. Några förslag? Jag skulle vilja testa de mästa, det kan ju inte bli mer än att man läser kursen och sen gör något annat för att de inte riktigt passar...men med tiden får vi se hur de slutar.

Har även fått lönespecen från alla jobb i dag och jag klara mig en månad till...men det är som sagt ett orosmoment i mitt liv vad som händer nästa månad. Men på nått sätt löser de sig, de brukar göra de. Tänkte idag på hur lätt de skulle va om man inte hade hund...men vad skulle mitt liv vara då? Jo, jävligt tråkigt! Det är dom som gör mitt liv helt. De är de som får mig att skratta. De är dom jag har vikt mitt liv för. Jag skulle absolut inte vara den person jag är i dag om jag inte hade mina hundar, mina ögonstenar, delar av mitt hjärta!

Men nu måste jag sluta skriva för nu måste jag ringa Therese innan hon får krupp på mig :P

Kommentarer
Postat av: Nettan

KLART du ska ställa på Lilla Sthlm !



Synes på klubben snart ?



kramiz

2010-01-19 @ 22:15:19
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: cicci

jo de litar starkt mot de :D ska du ställa? hoppas de, men kommer inte komma ner i kväll

2010-01-20 @ 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0