Fan de vidrigaste!!!

Har ni missat klippet på när någon jävla idiot slänger ner grannens hund från en bro?! Sånna personer ska fan utrotas!!! helt jävla otroligt! Genom att jag är en sån där nyfiken en så var ju jag tvungen att kolla på klippet men jag hade nog skippat ljudet om jag skulle se den igen. Det är något av de vidrigaste jag har sett! De knyter sig fortfarande i magen när jag ser på de. Hur fan kan man vara en sån hjävla idiot!

Vill ni se så är länken:
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085

Kan berätta att enligt facebook gruppen så dog hunden efter en veckas behandling, min personliga åsikt (utan att veta hur många ben som var brutna eller hur de såg ut på röntgenbilderna) är att de nog hade vart bäst att avliva den så fort som möjligt, visst under sker och jag vet att man gör vad som hällst för sina djur...men den bara lider efter ett sånt där fall...

Kommentarer
Postat av: theres

saknar dig med!!

vågar inte ens kolla på klippet fattar inte hur folk är funtade!!

2010-02-01 @ 13:56:34
URL: http://borderdrag.blogg.se/
Postat av: cicci

Nja, jag skulle inte ha gjort de...därför jag bara länkade så man inte ser ifall man inte vill

2010-02-02 @ 14:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0