Totalt slut i huvudet

Kroppen börjar säga ifrån och jag går på sista orken men som sagt de är bara att bita ihop. Är inte ledig förns på fredag men när lönen kommer är de jag som hoppar högt. Det är så mycke som jag vill göra! Och pga den här lönen kommer jag kuna ta ledigt och åka ner till Doggys fabrik nere i Vårgårda, ska bli riktigt kul att åka ner och kolla hur de ser ut i fabriken som är Sveriges största på hundfoder. Mer om resan kommer att komma framöver och jag kommer naturligtvis att berätta en massa när jag kommer hem.
Redan nästa vecka ska jag på kurs för James Wellbeloved och bli lite uppdaterad.
Som många redan vet är de foderbiten jag brinner allra mäst över och ser verkligen fram emot alla foder kurser jag får gå och de har ju blivit några genom åren, men de är lika kul varje gång.

Kan även berätta att vhu´s Allmänlydnadskurs i vår kommer att bli av och de känns riktigt kul, fast det är inte många ungdommar. Men ibland blir de så. I nu läget kommer jag att hålla i den teoretiska biten och Sandra kommer hålla den praktiska. Och förhoppningsvis blir jag färdig instruktör snart, så fort jag får lite tid för mig själv kommer jag att planera min freestyle kurs och efter den är jag iaf klar freestyleinstruktör :)

Elliot fick umgås lite med sin nya idol i går, Donna. Det tråkiga är att Donna och Maja inte går specielt bra ihop och tyvär så kommer dom nog aldrig att funka tillsammans, men så är det vissa passar inte ihop bara.



En gammal bild från i höstas när jag och Anna var ute på hundöarna med hundarna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0