Tankeställare

Anledningen till att jag inte har uppdaterat är för att de faktiskt inte har hänt så mycke, jag har jobbat och jobbat och tro de eller ej men jag har jobbat lite till :P
Men jag fick iaf en tankeställare...För några dagar sen vart två svenskar skjutna och dödade i Afganestan. En av dom Johan Palmlöv var från lilla lilla Skälby. Det blev så mycke mer nära när han kom härifrån. Annars tar iaf jag omedvetet avstån just för att de är så långt bort. Men nu är de nära. Minestunden var i min gamla högstade skola. Min...jag vet vem de är men känner honom inte, så som de är när alla kommer från samma lilla förort. Mina tankar går till vänner och familj. Och för mig blev de här en rätt så stor tankeställare. När Shappe kom hem från Afganestan så fick man höra mycke och man förstod lite mer vad de är som värkligen händer där nere, men de var fortfarande för långt bort i min värld...men så är de inte längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0