Nya tag

Idag har jag vart och lämnat lite CV lite överallt, och förhoppningsvis så får jag napp på nått. Har vart inne i stan och första gången jag lämnade hundarna hemma under några timmar. Elliot har ju då fortfarande lite problem med att vara ensam hemma. Han fick sitta i sin bur med antiskall halsban och  så stände jag dörren till mitt sovrum så han Hade stöd av Maja och dom fick var sitt märjben och radion på i bakgrunden. Dom var syselsatta när jag gick och dom var duktiga när jag kom hem men antiskall halsbandet var slut när jag kom hem så de har nog vart en del pip. Men jag kan inte öva om jag inte lämnar dom och man får ta de väldigt sakta och stegvis.
Nu ligger båda med sina märjben och äter på de lilla som är kvar.

Ikväll blir de antagligen att pallra sig hem till Boa som fyller år med hundarna, men skulle även behöva passa leonberger-killarna...skulle vara kul för mina hundar att träffa kompisarna, så vi får se...det har inte gått att få tag på Boa dom senaste timmarna...

När jag kom hem från alla bravader i dag så hade jag naturligtvi glömt att gå på systemet...har försökt komma för bi i nästan två veckor nu och de har alltid kommit något ivägen, men så är de i bland.

I helgen är det freestylekonferans som täntas och de kommer bli jätte kul. Bara att få bo på hotell så där någon gång i bland piggar upp. Jag har hundrum men jag kommer inte ta med mig hundarn dom kommer att få ha en lugn helg med mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0