Som vanligt mycke som hänt och jag hinner inte skriva

Vart ska jag börja?
Jag är dunder förkyld och febern vill inte ge sig, jag hatar de här! Finns ingen ork till nått, ligger bara i soffan och läser och sover. Jag är sååå ut tråkad! Och just den här helgen behövs jag verkligen på jobbet, men de är inte ofta jag är hemma och är sjuk...men nu orkar jag inte äns ta mig till jobbet. Hundarna har vart hos mamma och pappa så de har vart helt underbart att inte behöva ha skuldkännslor för dom.  Men nu är som hemma igen och bara rundan runt huset känns som typ vasaloppet...

Elliot är anmäld till sin första agility tävling nu den 19 och jag måste verkligen träna, men de får gå som de går...träningen får komma igång igen när jag blir bättre.

Nä nu ska jag ta och bädda ner mig i soffan igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0