Sista dan att vara hemma och sjuk

Imorgon ska jag ta och pallra mig till jobbet, är tillräckligt pigg att kunna jobba. Och jag börjar få lite panik över agility tävlingen...alla som känner mig vet att jag är fruktansvärt nervös inför tävling och de här är inget undantag. Har kollat jobb chemat och de är inte många dagar som jag är ledig innan tävlingen. Och jag måste värkligen köra igenom lite flera hela banor och träna in säcken...som jag glömt bort att han inte kan, och han har börjat göra vägringar inför tunlarna men de är för att jag inte visar in honom tillräckligt.
Och om jag känner mig själv rätt så kommer vi att träna in alt dagen innan :P

Men nu ska jag ta vara på att jag är lite pigg och ta och bädda rent i sängen så alt blir lite fräschare, det gör verkligen en jätte skillnad när man vart sjuk och man bäddar nytt och städar ut alla sjuka baciller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0