Stad dag

Efter frukosten som inte blev lika härlig som i går tog Jenny med sig Maja in till stan och jag och Elliot stannar hemma och ska ha städ dag, och förhoppningsvis få en tvätt tid. Elliots bästa plats är på balkongen i solen, så fort man öppnar balkongdörren kommer han farande som skjuten ur en kanon kula.

Men de bästa av allt mina böcker från CDON.com kom i dag, Agility-Från valp till champion av Pertti Vilander och Hannele Nykänen och boken Agiliity-strategisk handling för bättre positioner av Marie Hansson. Den första boken hade jag för typ ett år sen och jag älskade den, sen lånade jag ut den och inte fått tillbka den...kommer inte ihåg vem jag lånade ut den till. Så nu köpte jag en ny. Den är fantastisk det är verkligen min BIBEL!

Jag kommer även att dokumenterar mina framgångar och motgångar :D min träning kommer komma från mig, från topps och trix från tränings kompisar och från den här fantastiska boken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0