Nya tag

Här har de hänt mycke, det har inte funnits någon tid över för att blogga eller ordna med mindre akuta ärenden. Sen sist har det vart lite problem inom styrelsen men årdningen är tillbaka på topp igen. Var på Östra svealands distrikts möte med Memea Mohlin som föreläsra, och kan väl säga att jag aldrig blivit så besviken på en föreläsare som på henne...kan ha att gör med att jag hade väldigt höga förhoppningar om henne. Men jag ser inte på vissa probelm så som hön gör, de står helt klart...man kan inte undvika saker! Jobbat som en galning och försökt att hinna me mina älskade hundar. Jag har vart förbi Nettan och fått fina naglar, med döskallar. Nu är de inte långt kvar tills Elliot ställs ut. Och jag har världens klump i magen. Har haft det sen i söndags då jag upptäckte att de bara var en vecka kvar. I dag är de tre dagar kvar och gissa om jag kan gå upp i atomer?!
Har haft mardrömmar om att jag vaknar och Elliot inte har ett hår på kroppen, att jag glömer vaccinations intyg och stamtavla eller nummerlapp hemma, att han börjar göra konster och att jag inte får honom att bara stå och de blir värre desto mer stressad jag blir :P
Men nu ligger utställningskopplena, alla papper och allt jag behöver på söndag reda på köksbordet. 

jag lovar att uppdatera så snart som möjligt
men nu blir de sängen som väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0