Fredag

Äntligen fredag brukar de heta men jag är lite skeptisk. Fredag för mig betyder arbetsdag i morgon, och så har det sett ut dom senaste typ fyra åren. Och jag börjar bli lite lätt läss på det hela. Det är så mycket jag skulle vilja göra för att jag ska utvecklas. Som att verkligen börja tävla men nästan alla tävlingar är på helgerna, att hålla kurser men mina första kurser skulle jag vilja hålla just på helger så jag kan verkligen konsentrera mig och att de inte blir så långdraget och jag vill verkligen vara tävlingsledare under U-SM i år! Men jag måste jobba...Alla har toppar och dalar både på jobbet och privat och jag är inne i båda. Men det är som alltid, det gäller att sätta på leendet och göra ett bra jobb så får man ta tag i det privata senare.
Det är mycke att tänka på då allt inte står rätt till här hemma, och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Har tänkt på det en del men nu har jag börjat att diskutera det med mina närmaste vänner. Vad det är kommer jag att skriva ut när jag har tagit ett beslut och inte en sekund innan.

Nu ska vi se om jag kan skrapa fram några smulor mat ikväll också, det här är det jobbiga med att sluta 7...då kommer jag hem 8 och ICA stänger 8...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0