3 sep 09 - Städ dag

I dag har både jag och Jenny vart lediga och städat hela lägenheten från topp till tå, eller ja tak till golv...eller ja vi plockade lite sen skulle jag ut med hundarna och när jag kom hem glänste alt. Tack min lilla sambo!


Här har vi Jenny med Elliot

Men annars så har jag och Sabina vart ute med hundarna och gått en lång promenad. Donna och Elliot hade en liten speciel relation till varandra, dom tyckte den andra var intresant men när någon kom för nära var de lite otäckt...men dom ville iaf leka med varandra...

Men när jag kom hem så fick jag iaf ett ryck och tog tag i mitt rum som såg ut som ett bombnedslag innan.
de blev riktigt bra om jag får säga det själv...men jag vill ju väldigt gärna ha en ny säng, byrå en bokhylla och tapetsera...men de kommer så småningom.

men så här blev det:





Det kommer komma hyllor och bokhylla så jag får upp alt från golvet,
se de här hörnet är de jag inte är riktigt nöjd med...men det kommer det kommer :D



Och naturliktvis fick Åke vara med.

Nej nu ska jag kika hur jag ska ta mig ut till repskapet i morgon...är hund fri i helgen och ska bo på hotell...jag kan inte få de skönare, men det kommer nog ta ett tag och varva ner när inte hundarna är hos mig.






Kommentarer
Postat av: Helena

Åå så fint det blev =)

2009-09-14 @ 11:51:09
URL: http://www.treibball.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0