17 sep 09 - Ledig

I går vart det en massa jobb och sen kom Denice och hämtade mig från jobbet för att åka ner till den öppna träningen på klubben. Så träffade bland annat Sabina och Sandra där. Helt underbar träning det gick jätte bra med träningen med Elliot. Just nu kör jag så att Maja inte behöver vara med ute på plan just nere på klubben, om jag inte behöver. Hon får bara va så tränar hon och jag på en plats där hon är så trygg som man kan vara, så får vi se om hon vill vara med sen.
Vi var där till rätt sent så när jag kom hem hade Jenny gått och lagt sig, hon skulle upp och jobba tidigt i dag. Tack för en underbar tränings kväll tjejer!

Idag står det tvätta och möte på jobbet på chemat. Och sen åka ner och fira Ann som fylde år i går, GRATTIS!
Men naturligtvis så ska vi klämma in några pass hund träning =D

Men vi har också passat på att prova Kash gamla kläder på Elliot, med varierande ressultat:

Den första var för tajt!


Den andra var lite för stor men den funkar


Tröjan såg bara fel ut, den var lite stor fram och bara inte passade någonstans.

Overolen fick jag inte ens på honom, så de blir till att köpa nytt och fräsht!
Jag antar att det blir Hurrta som jag kommer sattsa på.
Men blev lite besiken när inte overolen passade den är ju as cool!
Men men så är det i bland.

Nej nu ska jag börja fixa iording en mssa grejer
ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0