Ny dag

Det är mycket som har hänt dom senaste dagarna. Och jag kommer inte gå in och skriva ut allt, eller äns en del. Tankarna går till Camille som jag hoppas mår bra och vill att hon ska bli frisk snart! Jag har jobbat som en galning. natten mellan torsdag och fredag var det meningen att jag skulle jobba i Vinsta med att flytta kassan men jag fick jobba underbagarna istället. och i helgen jobbade jag på Vinn och var helt slut i hela kroppen. Hundarna har bott hoss mamma och pappa under helgen.
Jag har jobbat i över en vecka men nu är det sista dan sen är jag ledig i över en vecka :D ska bli så underbart och jag behöver verkligen ta igen mig.

Har planerat flera gånger att åka ut till hundöarna med Anna men som hela tiden blivit ändrat av den ena eller andra anledningen, men i morgon åker vi :D dom kommande dagarna kommer jag att ägna mig enbart åt mina älskade hundar.  Med mycke träning som jag kommer att skriva om.  Ska försöka ta igen tid som jag inte haft över till mina vänner också...men det kommer vara vänner inom hundvärlden så hundarna kommer vara me. Men vi får se vad som händer.

När jag jobbar på Vinn ringer väckarklockan kvart i fem...och det är stor skilnad på fem och sex när man ska gå upp på morgonen. Och genom att jag har jobbat på Vinn i helgen så vaknade jag sju i dag...och i dag skulle veckarklockan inte ringa förns nio! hörde att jenny vaknat så jag gick upp och terroriserade henne så här på morgonkvisten :P

Snart ska jag gå ut på långpromenda innan jag börjar jobba i Vinsta klockan tolv.




Jag bjuder på en bild av Elliot, sängen var bäddad...och ja...så här ser de ut när
Elliot ligger i sängen för några minuter.


Kommentarer
Postat av: Chris

hoppas allt blir bra! Skönt att du kan ta igen dig lite nu. På söndag ska vi på hundcafe, blir några stycken - vore kul om du ville hänga på. :-) åh - vill också till hundöarna, men jobbar sent imorn..:-( kommer kanske förbi idag å köper hundmat - slut hemma.

2009-11-23 @ 12:35:30
URL: http://Www.minapinnar.wordepress.com
Postat av: cicci

ja det är en efterlängtad vila!

Jag ska på utbildning i helgen, till freestyle instruktör och ajg ska ha elliot med mig på kursen :D

Nu äntligen bär det av till hundöarna!

2009-11-23 @ 22:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0