Strippande nunnor och hård rock!!!

I går var jag på teater och såg De Tre Musketörerna...och de var så sjukt bra!!!! Jag ska ha billjätter till nypremiären! Helt klart! Kan de bli bättre än en massa hård rock, strippande nunnor, lite blandat med 1700-tal och en släng av 80-talet? En hitt!!! Om vart annat skrattade jag så jag vek mig i stolen och diggade musiken totalt!  Jag tycker om rock, musikal och 1700-tal...jag ver helt klart i himmelriket! Har du inte sett den så se den! det är bara nått man måste ha sett innan man dör!
Tack Becka som hade en billjett över till mig, när dom släpper dom nya billjetterna gör jag dig sällskap i kön 06:00!

Annars har de inte hänt så mycket vi sitter typ helt isolerade från omvärlden och har tråkigt...har jobbat men kan inte åka iväg och träna hundarna på klubben så då blir de bara lite småträning...vi ligger lite i en svacka. Men repar oss så fort alla behandlingar är klara!

Kommentarer
Postat av: Becca

13e april släpps biljetterna, bara å klicka in på hemsidan och köpa då. http://www.stadsteatern.stockholm.se

2010-01-01 @ 15:47:41
Postat av: cicci

har redan kollat och står med stora bokstäver i allmenackan :P

2010-01-01 @ 19:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0