18 aug 09 - Tillbaka till verkligheten

Om vi börjar med söndagkvällen så åkte jag hem till mamma och pappa direkt efter jobbet som bjöd på mat när dom kom hem från landet. Skönt att bara sitta och äta me dom igen och prata men nått som var änu skönare är att man kunde går hem :P

Måndagen var jag ledig från jobbet, var förbi min moster och hämtade lite gardinfästen. Åkte hem och städade sen kom Sandra och Akilles (eller j Rogge) åt mat och gick ner till klubben för första styrelsemötet för VHU. Kom fram till en del och de tog lite tid men de får de fan göra om de ska bli bra.

Idag blir de jobb. Ikväll börjar min och Sandras allmenlydnadskurs 1. Så nu börjar alt dra igång efter sommar uppehållet...ja kanske inte för att jag har haft någon semester men alla andra har ju haft det så de inte har kunnat få tag i dom...
Ja och i dag så har jag äntligen lärt mig hur man kommer in på orförande mailen =D och svarade nina om att jag fortfarande är intresserad av att gå me i ungdomsrådet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0