22 okt 07 - FHTE

mamma skjutsade mig till märsta på morgonen...var där vid åtta, tänkte att de var ju inte så farligt när skolbussen skulle komma nio och så träffade jag ida och linda där...om inte linda (läraren!!!) trodde att dom skulle åka halv sju och inte hals sex från forshaga...så de började inte så bra...skolbussen var i märsta tio!!! fan vad arg jag var...idiot till ärare tål henne inte!!!

de var en intresant dag men jag lärde mig inte så mycket...men p nått jävla vänster hamnade jag alltid i klungan me värnpliktiga ;P haha men de var ju inte helt fel ;p haha

på vägen hem var jag nära på att ta till våld!!! skit trött, sju olika mobiler spelade musik, dom bakom satt och sjöng julsånger och alla var överalt och ingenstans!!! och jag läste...alt bara snurrade i huvudet på mig!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0