1 okt 07 - jag har tappat bort min almenacka

min almenacka är mitt liv!!!

mår skit dåligt i dag...orkar inget, vill bara sitta och titta in i en vägg...de är alt jag orkar i dag...jag mår värkligen as kass


den här dagen har vart kaos!!!
kom till skolan och fick reda på att gamla fiske elever vandaliserat skolan och lägenheter och har varit as fulla...nu i helgen när de var 10 års jubilium för dom....jävligt tråkigt

och en i förra fiske har fått näsan krossade ine i karlsdad när de var på krogen och de har vart hur mycket dråk som hälst!!! =S

och bea och anna har blivit misshandlade av malin =S bea fick åka ambulans och hon har fortfarande jätte ont i nacken...de är helt sjukt hur alt kan hända på en helg...man blir ju fan mörkrädd!

sen hade ajg estet med annalina och hanna och dom hade fått skjuts från skolan och till lägenheten...och fått order att inte få gå ut...dom fick på sin höjd gå till ica! ska de behöva va så?

men dagen blev bättre när jag boa och elin gjorde potatisgratäng med kycklingfelé så underbart gott...och så var bea, västerås, vicktor och jag tror att han heter fredrik där och så spelade vi kort och hade de roligt...

men en sån här dag vill jag inte uppleva igen! de var kaiotiskt!!!!

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hej gumman!
Hur har du det egentligen?? Blir ju orolig när jag läser din blogg.. Och va fan är det som hänt med "forshagaidyllen"??
Ringer dig sen..
Kraaaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0