Vardag

Vardag blir sakta till vanlig vardag igen. Sacker och ting faller på plats och åter till att bli som vanligt. Fast hur är det när de är som vanligt? De vanliga ändras hela tiden då vardagen blir nu tid. För vissa komer de aldrig att bli vanlig vardag igen, eller? För dom kommer de vara deras vardag, man måste bara försöka leva.
Min vardag ser inte ut som alla andras. Men de är så jag vill ha den, med mina hundar. Jag vet många som inte skulle vilja leva mitt liv men det här är mitt liv och jag skulle inte vilja ha de på något annat sät, kanske ett fast jobb men de är bara petitesser. När man upplever tagedier så pår man lite perspektiv på saker och ting.

Inlägget här innan var skrivet i början av Mars men aldrig publeserat.

Men nu till min vardag just nu.

Det har hänt mycke sen sist jag skrev, Jenny har både åkta iväg till Branäs och kommit hem. Passat Akilles och Z och de har funkat skit bra. Jobbat. Genomfört en Fanny Gott kurs...som var både possetiv och negativ. Träningen går frammåt. Anmält Elliot till Lilla sthlm. Försöker hitta någon som skulle kunna ställa honom i elmia i juli, jag jobbar och de skulle vara jätte kul om cupido fick en avelsgrupp. Och en massa annat...

mer kommer senare förhopningsvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0