En gång Border Collie, alltid Border Collie

Har man en gång tränat en Border Collie går man alldrig tillbaka, har man en gång vallat släpper man de inte. Det bara är så. Har pratat med flera om just detta ämne under de senaste dagarna och kan bara komma fram till detta. Och jag förstår precis, jag är helt såld på BC! Men sen finns det en massa raser man nån gång skulle vilja ha med BC kommer alltid igen. Har man en gång sett deras lojalitet, arbetsvilja och vilka fantastiska hundar de är så kan man inte bara släppa dom.

Idag blir det att städa och tvätta kläderna jag och Jenny ska ha på oss i morgon på Emmas student, och måste komma ihåg att köpa pressentpapper att sla in hennes studentpressent i. Jag är ju alltid ute i så där sista sekund. Måste planera för att lämna lilla Elliot som ska följa med Chris på utställning i helgen.
Ska även försöka få tid till att få lite sol, tur att man har hundar så man tvingas ut i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0