Snabba Cash

Igår åkte jag dirket från jobbet till Kista för att träffa Theres :D Fan vad kul de va och se henne igen och de slutade med att jag och hundarna sov kvar på hotellet :P så nice! Jag skulle bara kunna ta in på hotell bara för att vara och bara för att sova borta och bara va, sjukt skönt.
I morse åkte jag till Vinsta och jobbade och hade naturligtvis glömt nycklarna hemma och mobilen höll på att dö och hade bara en jätte tur att jag kunde ringa ett snabbt samtal i Shappe så jag kom in innan den dog totalt.

Mamma var och hämtade hundarna och jag och Sabina åkte till Kista för att se Snabba Cash, belv mycka känslor. Försökte värkligen se filmen som om jag inte läst boken. Och filmen va bra, men har man inte läst boken tror jag att den blir jävligt rörig...eller så är de för att jag vet vad som egentligen händer...
Men något som jag verkligen retade mig på är att JW (Joel) dreglade så förbannat mycke! Och när han rakar av sig allt hår!!! Vad hände!!! Nej han ska se ut som i "Johan Falk"-filmerna! Där är han helt klart som snyggast!
Det var egentligen meningen att de var lite fler som skulle gå men de blev bara jag och Sabina, men som vanligt hade vi lika kul iaf :P Så nu kan hon läsa slutet av boken :P
På vägen ut träffade vi Ullis & Co från VBK (rabblar inga namn då jag är säker på att glömma någon) och de visade sig att vi hade vart på samma film :)

När filmen var slut gick vi upp och hälsade på Theres igen...och jag glömde ju naturligtvis hundmaten som jag skulle ha haft me mig =o Så hundarna får skylla på mig för att dom inte får någon mat i morgon, genom att specielt Elliot åt upp allt.

Ja jag har blivit av med jobbet på Vinn, så nu ska jag bara lämna in kläderna och skriva nått papper. Men jag har en back upp :P så förhoppningsvis har jag min heltid och fast arbete :D jag håller tummarna stenhårt, de skulle vara helt fantastiskt och de är nått jag verkligen vill göra och är riktigt bra på! Jag ska ta tag i det på måndag hade jag tänkt, och de ska bli fantastiskt kul!

Nej men nu är jag helt slut och ska gå och lägga mig...ska ju jobba i morgon...men snart är jag ledig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0