Ont!!!

Har ont i ryggen som fan..igen...blir snart tokig. Har så förbannat ont! Och de är så kul att börja tapetsera när man inte kan röra sig. Det är tur att man har underbara vänner! Paii kommer hjälpa mig när hon kommer hem. Vad skulle jag göra utan mina underbara vänner? Älskar er alla så otroligt mycke!

Men tills Paii kommer försöker jag få tag på SKK, och det är som vanligt helt omöjligt. Måste få mitt medlemsnummer som de har vart så mycke tjafs med så jag kan anmäla till Lilla Sthlm :) gör jag inte de nu så vet jag att jag inte kommer att göra de eller som vanligt under sista anmälningsdag som vanligt :P

Fick hem alla Johan Falk filmerna i går och såg den 4de i dag, och blev riktigt BESVIKEN!!! Joel Kinnaman är med en halv minut i hela filmen!!!! Kollade på den adnra och där skulle han typ vara med lika lite men i 6de och sista filmen skulle han vara med lite mer...men fatta vad besviken jag blev. Här sitter man och är jätte glad över att få hem filmerna och har så ont i ruggen så man kan bara kan titta på tv typ...och så är Joel inte med och filmen är inte alls specielt bra...lite lätt besviken!

Har egentligen massvis att fixa i dag men kan inte göra så mycke ska iaf ta och pallra mig till vinsta så jag får jobba lite i februari också...

Men ska iaf bjuda på en bild av min lilla Elliot, de är kanske den absolut fulaste bilden på honom :P men de är min lilla prins!


Kommentarer
Postat av: Jempa

Mr Prinskorv älskar att bo i kartong ju! Tyckte han passade in bra där! :D

2010-01-31 @ 15:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0