Om...

...vi börjar med gårdagen så jobbade jag i Vinsta, men var skit trött i huvudet. Och var så inställd på att få vara ledig ons, tors och fredag men om jag nu kollar på chemat så är de bara fredag jag är ledig...det här är den 20:de dagen i rad jag jobbar och börjar bli lite seg i huvudet :S

Sen kom Paii och mamma och hämtade upp mig och vi åkte och handlade för kvällen, fixade lite och så kom Sabina och vi gick och handlade lite mer godis och sånt. Maja och Donna var riktigt duktiga med varandra men när Elliot och Donna ville leka lite var de bäst att stänga in Maja. Donna hade Elliots hela huvud i munnen och hon försökte verkligen ge lekinviter men fattade inte riktigt hur man skulle leka med honom...och han fatade inte riktigt vad hon syslade med :P

Så kom Sandra och Denice förbi. Det var full rulle :P Jag, Paii, Sabina, Sandra och Denice men vi får inte glömma alla hundara Maja, Elliot, Donna, Akilles, Z, Min, Roxy och Puma :D FULL RULLE! Och det är så här jag trivs som bäst...men en massa vänner och en MASSA hundar överallt.
Det blev mat kolla på "i en annan del av köping" och "johan falk" filmen. Joel är enligt min mening lika snygg som vanligt, och jag var den enda som tycket de :P Men dom andra har helt enkelt inget omdömme :P haha

Men nu ska jag göra mig i ordning och ta och fixa lite innan de blir till att åka och jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0