Nu är de lite gnällgt här

Har förbannat ont i dyggen, känns som att det är är tusen knivar som hugger. Kan inte sitta, stå eller gå rakt, och böjer jag mig för mycket gör de ont. Jag ska jobba varje dag av resterande av den här månaden med början i morgon så de är så där lagom halv rocksigt...suck!
Och när de inte kunde bli värre har jag fått en vagel i ögat, så nu är det riktigt synd om mig...
Börjar 7 i morgon så bussen går halv 6 hemmifrån...kommer vara så där lagom nöjd...

Tur att det är poliskolan på tv...filmer som jag tror att jag har sätt 100 gånger och tröttnar aldrig på, är filmer som alltid får mig att le.

Nu ska jag gå och försöka sätta mig i soffan och tycka synd om mig själv...blir kanske lite glass till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0