Slut på veckan

Nu är denna vecka slut och det är alla hjärtans dag, jag sitter hemma met ett glas vin och har en helt underbar hemmakväll med hundarna. I morgon ska jag anmäla Elliot till Lilla sthlm och så sitter jag och tittar på lite lydnadstävlingar för Maja. Förhoppningsvis kommer vi ut på banan snart :) Måste värkligen jobba på fotgåendet och träna mer med tävlingsledare, något som både jag och maja är äldigt ovana med. Men med träning kommer man långt och mitt mål är att tävla med Maja, det har jag haft i alla år jag haft henne men i år tror jag att det kan lyckas jag SKA iaf ställa upp och så får de gå som de går...bar jag tar de där steget ut är jag hel nöjd och då vet jag att det kommer gå bra.

Idag blir de bara ett kort inlägg och nu ska jag kika på lite fler tävlingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0