Hundägare är fan inte kloka i huvudet!!!

När jenny kom hem följde jag och Elliot med till Vällingby. Först så kommer de en kärringjävel med nån jävla vesti och tänkte släppa fram hennes äckliga hund! Jag hade kort koppel på honom och visade tydligt att den hunden kommer inte fram till min! Elliot skällde en gång och hon blev helt förskräckt och trodde typ att jag skulle släppa honom...hm ja eller hur!
SEN kommer de fram en gubbe med nån jävla amstaff blandning och typ hon är så snäll så snäll...ja hon kanske är snäll men hon ska fan inte fram till MIN hund för de!
Och den sista jävla idioten. Vi står och väntar på bussen och en jävla kärring släpper fram sin hund och jag ställer mig i mellan och säger att dom ska INTE hälsa! Och hon " inte"? jätte förvånad men tar inte in hunden utan står där och försöker kalla in sin hund som inte lyssnar för fem öre, efter mycke om och men EFTER att ha hällsat på någon tjej på vägen tillbaka kom den fram till henne.

I mina ögon är alla andra hundar äckliga och sjuka, eller något annat äckligt! Mina hundar FÅR träffa andra hundar men bara hundar vi känner. Det finns ingen som hällst anledning för mina att överhuvudtaget beblanda sig med andra! Mina hundar har lärt sig att det är INTE OKEJ att springa fram till människor eller hundar som vi inte känner. Det är få hundägare som har någon koll på sina hundar. Specielt nu är det går kennelhosta och de kommer folk som bara han hostar lite men han är nog förkyld...jo eller inte! Folk har ingen koll varför ska jag då tillåta att dom släpper fram sina äckliga hundar till mina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0