Fredag = Löning

I går åkte jag och Jenny till Vällingby innan jag började jobba, för att jag bara könde för att köpa en massa saker till lägenheten. Många kronor på lagerhaus blev de, kunde gått blivit mycke mycke mer. Men de blev: Lila champangelas, nya tallriksunderlägg, duschdrapperi med ankor, badrumsmatta, godisskål och en massa smått för att pigga upp lite. Sen bar dei väg till jobbet och efter det for jag och Sabina till Sollentuna och Lagerhaus där. De blev lila vingas och lila ljus.

I dag är de fredag och löning. Jag börjar jobba 15,00 igen och for upp till Vällingby innan och shoppade loss, jag har inte shoppat på flera månader så de tycket jag att jag förtjänade. De blev en vända till på Lagerhaus, lite kläder och systemet. Innan jag åkte till jobbet köpte jag shushi och tog med mig, så fruktansvärt gott! 

Så nu sitter jag här och har lite över en timma innan jag börjar. 

Men nu kommer de lite kaniner som ska tas om han om. Jättefina lejonhuvade, havanna färg. Jätte fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0