Vill göra om!!!

Det är så mycket jag vill! Lägenheten har typ stått stilla med anledning av att jag inte jobbar så mycket längre men jag kämpar verkligen på att pussla ihop alla jobb så att jag får bra löner iaf, men det är f*n inte lätt! Just nu håller jag mig flytande, och får jag en bra lön så måste jag lägga undan en del så jag har till någon månad jag inte har pengar, det är oerhört frustrerende!
Känns som att jag bara sitter och söker jobb mäst hela tiden...
Jag har ju jobb, och jag trivs jätte bra på mina jobb men jag får inte tillrekligt med tider!

Och jag måste verkligen sluta köpa onödiga saker...det är bara det ätt inget är till mig...ALLT är till mina köra ögonstenar! Men till och med jag börjar inse att dom har halsband, koppel och allt vad det nu är så att det räcker och blir över...skulle räcka till att starta en hel butik! 

Men nått jag verkligen vill är att få ordning i lägenheten!
 - Tapetsera mitt rum, hallen, matrummet och vardagsrummet
 - JUL saker!
 - En ny säng och sängstomme
 - Två byråer
 - En tv bänk
 - En bokhylla

Ja det är väl typ allt just nu som jag skulle vilja fixa precis NU!

Men om jag är lite realistisk så dröjer det nog ett bra tag till innan allt är klart och man får ju ta en liten sak i taget, men det ska bli klart...frågan är bara när ;P

Nej nu ska jag fixa lasagne som ska stå på bordet när Jenny kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0