Befinner mig på hemlig ort

Så fick ma äntligen befinna sig på hemlig ort :D Det är otroligt skönt att veta att man gör något bra men att man får ta det otroligt lugnt iaf. Och det här betyder mycket för M som inte kan stå själv. Kul att få göra något som man inte går så ofta...eller väldigt sällan då jag bara har gjort det här en gång tidigare. Men det är skönt och jag trivs. Hundarna funkar fast det har varit litte muter från båda två. Men nu ligger båda och tar det lugnt. Senare blir det att ta fram klickern :D

Ja om jag ska sammanfatta det jag skulle ha gjort i går men när allt raderades så i lördags jobbade jag på Vinn Stormarknad och lyckades på en otrolig kyss av ugnen på underarmen. Men det ser bättre ut för varja dag som går, så förhppningsvis blir det ingen blåsa.
På kvällen kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem till dom och åt tårta som jag hade med mig. Lite för att fira farsdag så här en vecka senare och att tacka mamma och pappa som verkligen har ställt upp när jag behövt hundvakt.

På söndagen jobbade jag på Arken Zoo Vinsta med det bästa gänget nånsin ;P Jag, Sandra och Sabina är oslagbara! ;P Ja sen jobbade Peter också men han räknas inte ;P haha han gjorde mycke beställningar och sånt ;P Fast jag tycker verkligen om hela gänget som jobbar på Vinsta! Vi är helt klart ett härligt gäng.
Efter jobbet åkte jag och Sabina till IKEA och spenderade pengar, iaf jag. Och efter flera månader fick jag äntligen min lampa som har vart slut så länge, en lila KNUBBIG. Sen blev det en massa mer...så det blev ett lååångt kvitto. Och alla behöver en jul bock...så nu har jag en svart skit cool!

Nu har jag fixat så att i morgon jobbar jag på Vinsta, onsdag på Vinn och natten mellan torsdag- fredag blir det till att bygga om och flytta kassan på Vinsta. Och helgen blir min första helg då jag jobba själv på Vinn. Och nån gång under den här veckan måste jag klämma in att träna hundarna med Anna. Ska börja med Agility med Elliot lite på allvar och lydnaden måste tränas med Maja.

Nu ska jag börja och skriva ihop till VBK's och VHU's tidning. Dom fläste av vårens kurser är klara. :D Det blir en prova på rapport och en freestyel kurs som jag ska hålla. Rapporten blir med sök och spår men Sandra håller i dom två. Och Freestyle blir min kurs som ingår i utbildningen för att bli Freestyelinstruktör. 

Ha de bra  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0