11 aug 09 - Hur ska man hinna alt?

Ja ha då sitter men vid datorn på jobbet, har ju då inte fått internett till lägenheten än så då får man komma lite extra tidigt till jobbet för att kolla mail och så. Men de kommer bli fantastiskt skönt att få in internett hem. Längtar!

Det känns som att man inte hinner med nått, börjar 10 och slutar sju. Måste gå hemmifrån vid halv nio på morgonen och kommer hem runt åtta på kvällen då är man så slut så man orkar knappt göra lite mat och sen ligger man i soffan halvdöd tills man inte kan hålla upp ögonen längre..typ vid 10 på kvällen. Och då går man och lägger sig. När är de tänkt att jag ska hinna me min hund? de får bli till att gå upp vid sex helt enkelt så får man träna innan jobbet.

Men i morgon är jag iaf ledig, fast har en massa saker att ordna me. Måste ringa Elisabeth och fixa med Vällingby Hundungdom, posta ett paket, har städat lägenheten men inte mitt rumm så de väntar på mig, ska ringa om tv, måste ringa hyresvärlden så vi får ett nytt duschmunnstycke...hoppas på en blandare också. Chrille kommer förbi och så får vi se och paii hör av sig någon gång nu när hon är i sthlm. De är fullspäckat och sen blir de nog till att sova och jobba på torsdagen...de är ju inte så att jag hinner ta de lugnt.

Jo i går kom mamma för bi jobbet och sa att Gunnel och Kennet har en soffa son dom vill bli av med men vill inte slänga den för att den är fräch, så jag tackade ja ;P så måste hitta en tid så man kan åka och hämta den. Så nu kan Jenny flytta in sängen till sitt rum och hon och Erik kan flytta in =D

Jenny hade ordnatt med överaskning i går när jag kom hem, blommor på ballkongen, helt underbart! De känns som att alt ordnar sig ska bara på IKEA när jag fått löning så är jag en lycklig människa.

Jo Chrille, Yasmine och Martin var förbi i söndags och fick en kaffekokare av Chrille och Yasmine...men va fan var älgsteken??? ;P Men iaf blev jätte glad för en kaffekokare som jag använde för första gången i morse helt underbart att få kaffe direkt på morgonen och inte behöva vänta tills man kommer till jobbet. 


Efterlysning!!!
Någon som har en micro
eller en tvättmaskin
som gärna skulle vilja skänka
till mig och Jenny?
Jo och utemöbler till ballkongen...
och en datastol ;P
Skulle bli lite tacksamm =D

Ha de bra nu allesammans för nu ska jag öppna butiken och börja jobba...tjäna lite pengar så de blir en ny säng också 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad roligt, jag blev precis en trgen läsare hos dig ;)

2009-08-11 @ 19:48:49
URL: http://raaaggsockan.blogg.se/
Postat av: Cicci

Trevligt de tycker jag om =D

2009-08-13 @ 11:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0