9 maj 08 - ont ont!!! ser ut som en kräfta...

i onsdas var de skolmästerskap och jag satt som sekriterare på agilityn och brände upp mig så totalt...men kul var de ;P

men i går skulle ettorna ha en uppvisning för sina föräldrar och jag tänkte gå ner och träna maja och plugga lite men de blev inget av de för de var folk överalt ;P
jag fick me mig ulli hela dan också

men jag som nog är den mäst otäckniska männsika som gott på denna gjord kom på hur mixerbordet fungerade så jag fick sitta och hålla kolla på volym för musik och alla dessa mickar och grejer...de var skit kul men de slutade med att jag fick sitta i solen nästan hela dan så nu ser jag ut som en kräfta...jag har bara kunnat ligga på rygg och inte fått röra mig i natt...det gjorde så ont!!!
fast de funkade att ha på kortison salva på...de har blivit lite bättre och jag börjar bli brun, mne inte på axlarna och bröstet där är jag fortfarnade helt sönderbränd.
så jag kommer nog inte ta me mig någon väska hem...jag kan inte ha den på axeln =S


om ni vill se lite bilder och få en bättre uppdaterad så finns de på http://tegermark.bilddagboken.se/p/main.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0