6 mars 08 - värdelös dag...

jag har inte gjort nått vättigt alls i dag...

i morse försov jag mig, gick ut me maja och gick till skolan. väl i skolan la jag mig i soffan och skulle pluppa till ett prov...ja jag kom tre sidor sen sov jag sött. vaknade till efter en stund...och gick hem, skolan är iaf as trist. lånade några filmer...typ 10 och låg och såg på film, och så fick maja en promenad. åt middag såg på utterligare en film och nu sitter jag i skolan...hatar att va i forshaga...hatar att jag inte kan få ordning på skolan...orkar inte me nått...de ända meningsfulla jag gör är att ta hand om maja...sen sover jag resten. orkar ingenting, sover för mycket så jag blir seg och orkar inte göra nått iaf...

ja jag kan ju inte klaga på att jag de händer för mycket i mitt liv...men å andra sidan gör jag inget för att ändra på de häller...så de får väl va som de är...

jag går och gräver ner mig någonstans snart...och tar majs me mig

paii jag vill att du ska komma hem!!! jag vill att du ska komma hit....att du ska ta mig härifrån!!! när du väl kommer hem kommer jag aldrig låta dig åka ifrån mig igen...och absolut inte ända till australien och vara borta i flera månader!!!! saknar juuu dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0