5 mars 08 - så var man tillbaka i forshaga igen

ja nu var man tillbaka i forshaga...och jag vill verkligen inte vara här. men de får väl gå iaf...måste ju fixa de här någon gång. träff kerstin i koridoren och hon hälsade mig välkommen tillbaka och att hon inte har sätt mig på några veckor...jag har ju vart i forshaga...men inte så mycket i skolan =S om jag sumpar de här så ligger jag jävligt risigt till hemma, pappa kommer att döda mig. men jag måste hålla mig sams me honom tills min födelsedag...så jag kan få min nya telefon =D en W890i jag vill VERKLIGEN ha den ;P


maja har att tyst löp nu igen...fan jag hatar de. de kan förklara varför hon har vart hel konstig på sistone. hoppas att hon har löp länge så att hon slutar snart och att jag kan få tillbaka min gamla hund


i morse var vi på promenad och gick rundan vid älven, skit mysigt verkligen...men maja blev plas mamma ;P två valpar på 8 veckor, tysk jakt terier och så en annan valp på 9 veckor, någon jakt hund. skit kul...och nu när maja löper har hon instingterna till att vara mamma så hon tog hand om dom små jätte bra ;P haha fast hon var glad att komma ifrån dom sen igen...hon är ju inte jätte glad i valpar igentligen och jag förstår henne...de är bara en massa jobb ;P men dom är otroligt söta så man kan ju inte låta dom va. en av valparna (tysk jaktterier) var skit frän, den var brun me tan istellet för dom vanliga svart me tan...en sån har jag aldrig sett förut, skit fin va den.


och nu har jag äntligen träffat boas nya vovve, söt men lite jobbig för min del. men de är lite jobbigt att inte kunna ha me maja överalt som jag är van vid...tycker att alla verkar ha han hundar...


nej nu ska jag hem och försöka få me mig någon till maten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0