17 mars - den här dagen SKA gå fort!!!

nu har jag iaf köpt en tågbiljett...åker me bo i morgon me tåget som går 8.20...jag vill bara hem! så jag den här dagen SKA gå fort! men jag vill inte fylla år...kan man inte stoppa någonstans där emellan? skulle vara skit skönt...har inte den blekaste om vad som händer i helg, hade en massa planer...som gick åt skogen...fick nya..som även de gick på en liten promenad och inte vill komma tillbaka...fick nya...och SURPRISE så gick dom me...så nu orkar jag inte hitta på några fler...de får fan bli som de blir

jag kan ju säga för övrigt att jag hatar forshaga ibland...ganska ofta...i går såg jag och boa tusselago (eller hur fan de nu stavas...dom där små fula gula blommerna), på kvälls promenaden me majs snöade de lite...men tänkte att de är väl sånt som försvinner lika fört som de kommit...men nu är de snö!!! JÄTTE mycket snö!!! vart fan tog våren vägen?

som de kanske märks är jag LITE irreterad i dag!!! ;P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

heej stömpan, ja det e en asa cool kännsla :D, jag vet inte ännu, vilket datum går ni ut?? ska det komma fler man känner eller??? pösssssssssssssssssss

2008-03-19 @ 16:48:02
URL: http://beccastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0