14 mars 08 - fredag

God morgon! jag sov hur skönt som hällst i natt, helt underbart att sova själv! Har vart ute me maja nu på morgonen och ska väl ta mig till skolan snart...kanske blir till arena i kväll men de är inte bestämt än. ja gå in på http://www.svedimf.3w.se/ jag vet inte om jag ska skratta eller gråta om sidan ;P


Jag vet inte ifall jag vill hita på något när jag fyller år...men jag tycker de är mycket roligare med ett kalas för lilla majs. Jag tror att hon uppskattar de lite mer...kanske...
vist jag fyller 20...men va fan jag får gå på systemet men mer då? jag tror inte de kommer att gå såbra för mig när jag kan gå precis när jag vill.

jaja nej men nu ska jag ta och rulla iväg till skolan.


nu när jag äntligen är klar me uppstsen till historian som jag har gjort klart på två dagar ;P då hittar jag inte oskar!
de är ju skit mycket som jag måste kolla me honom innnan alt är klart...men jag tror och hoppas på att jag gjort rätt...haha och ungafakta.se är ju den bästa sidan XD haha helt i min nivå...typ lågstadie nivå ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0