10 mars 08 - måndag

har inte ne lektion förns tio i tre idag...så vad ska man hitta på till dess är den stora frågan? kan ju vara bra och plugga men vi får se...terese kommer i dag, hon skulle åka vid två så hon lär ju vara här runt fyra någon gång. ska kanske hem och städa lite...känns som de är ett helt grustag inne i lägenheten just nu ;P jag har iaf fått bort mitt lilla berg av disk


terese har nu anlänt XD
jag boa och terese gjorde stuvademackaroner och köttbullar sen skulle boa på mattestöd och jag och terese gick ut me maja och la oss och tittade på film. sen kom boa tillbaka lagom till att vi skulle byta film...och så kom kumla förbi. filmen var skit drug så vi bytte till guitar hero och så kom ett stycke gräsmark på besök också.
jag har uppdaterat mig efter mycket om och men...och nu spelar ajg på medium...de gick faktiskt ganska bra ;P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vet inte om jag kommer upp, beror lite på om göbben min har tid eftersom jag inte vill åka själv när ja e så stor, pössssen

2008-03-10 @ 15:56:39
URL: http://beccastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0