09 mars 08 - söndag...

har kollat på film hela dagen förutom nör jag gick till ica och varit ute me maja några gånger...nu sitter ajg i skolan men ska väl dra hem och få i mig något att äta snart och ut me majs igen

i morgon kommer terese XD roligt roligt...fan saknar min lilla fru när hon inte är hos mig


jag har börjat planera majas födelsedagskalas ;P fan så mycket roligare att fira henne en mig...kanske kan få vara me på ett hörn av hennes. tänkte mig väl att de skulle vara någon gång på påsk lovet jag fyller ju år på långfredan och maja den 4 april så de blir där imellan XD så nu ska jag fixa balonger där de står maja på...får ta och bege mig till BR någon dag... de är ju ett atg kvar...kanske kan hitta någon balong me cecilia ochså så man är lite inräknad ;p

oj vad alla får barn...eller två ;p men endå...sandra får ju här om någon månad och min lilla becka är 19:de veckan XD fan vad gammal jag börjar känna mig när dom får tillökningar i familjen ;P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha tycker du att du börjar bli gammal!! tänk på mig då det e ju jag som ska bli mamma.. haha!! men det e samma här har två tjejkompisar till som är gravida en som är en vecka längre gången än mig och en som är i v 9.. lite coolt ändå, skoj att ha vänner i samma sitts om man säger så :D.. saknar dig hjärtat!!!!!! pössssen

2008-03-09 @ 19:17:26
URL: http://beccastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0