25 feb 08 - hel sjuk dag

först var jag och jenny till solna och fixade nytt pass till henne...sen gick vi lite i centrumet och åt lite också tills cicci ringde. skulle träffa både cicci och sabina i stan för att kolla på en iron maiden tröja till bandit festen på torsdag, och jenny följde me...de var skit kul men efter ett tag såg man värkligen på jenny att hon inte mådde bra från alla sprutor =S

drog hem till henne...köpte ett jätte fint halsband till mamma...hon fyller 53 tror jag de var, kan vara 52 också och så kom pappa hem me sådanna dära fula tulpaner som mamma älskar ;P och så blev de pizza

jag och jenny drog till statiol 24 och så drog jag hem...lugn och skön hemma kväll och kryper ner i sängen...så ringer palle ;P han och fredrik vill ha me mig till åre...och jag hakar på =D haha så dom kom och hämtade mig runt typ tio kanske elva och så åkte vi yill fredrik och sen till palle för att packa de sista...

så nästen exakt klockan 12 på natten åker vi tre pluss maja från kungsängen till åre XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0