14 feb 08 - Alla hjärtans dag i dag

godmorgon godmorgon...nu har jag spelat guitar hero i två timmar här på morgonen. börjar tro att jag är beroende ;P man fan jag blir ju duktigare och duktigare hela tiden. jag och terese har också vart ute me både maja och gringo...och nu sitter hon och spelar för våra tv apparater är inte fungerande ;P men de lösersig väl.

jenny...stå på dig min "prinsessa" ;p


nu har jag vart på en lektion i dag, åkt me terese till karlstad och sprungit fram och tillbaka...har iaf köpt guitar hero tre nu...är bara 80tals låtarna kvar nu...

fan alla hjärtans dag är överskattat! bara en dag för att dåliga pojk och flick vänner ska ha en ursäkt att göra något extra för att de förväntas...jag skulle bli mycket gladare om jag blev överaskad någon annan dag.

håller på att bli tokig på en person nu...och de är inte terese ;P haha men den här är så jävla negativ...här försöker man men va fan...skit i de då!!!


skit kul kväll XD me terese, boa, västerås, någon vilt etta, kumla, gullet och robert. öl och guitar hero...OSLAGBART!!!

nej nu ska man väl ta och sova lite snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är negativ, så du ska nog inte yttra dig så mycket.

2008-02-14 @ 23:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0