24 sep 07 - jag trodde det var jag som var den fega...

pratade me jenny i går när jag kom hem...hon var och träffade filip, adam, palle och så tror jag de var ralle oxå...eler volvo gänget som dom går under...eller för mig grabbarna grus ;P
saknar att va hemma hos er alla...inte för att ni gör så mycket ;P haha utan av den enkla anledningen att jag inte behöver spela en roll där...

jag trodde att de var jag som var den fega av oss två...men nu vat jag att så är inte fallet...hur svårt kan de va att prata me mig? jag är inte direkt farlig...jag kan ta en diskution...man måste ju kunna diskutera saken, eller har jag fel? men att be sin mamma ringa min mamma...haha lägre än glokolnett ;P jag tar gärna en diskution i den här frågan om de är någon som tar upp de men i stället ska de helt plötsligt gå genom våra föräldrar...bara en liten fråga...är vi inte stora nog att ta hand om oss själva?
äh jag okar inte bry mig om någon som är så liten i sig...om du handlat på ett annat sätt så hade de gått at läsa men nu är de felsteg efter felsteg...jag lägger inte min enegi på dig längre...de tar för mycket, jag som var orolig för dig...

men de enda jag ska göra och gör här uppe är att ta hand om maja och plugga så jag kommer bort härifrån...

och hörnu ni grabbarna grus ;P de är nog inte specielt kul för er att komma upp...de är så lite drag här nu för tiden, de är inget som händer länge..men i helgen blir de nostalgikväll =D hemma hos lilla mig ;P

jaha man kanske ska försöka få ta på paii igen...som är helt omöjligt ;p haha
och de ville sig inte nu heller får ringa henne lite senare...

nej men nu ska jag ta och pallra mig till klassrådet...inte för att dom säger något som jag behöver veta utan att jag måste få närvaron

nu har man gått på klassråden och klockan är halv elva så nu är de bara att plugga på tills etterna slutar sin datakunskap 20 över 12 så ska jag gå och äta me dom ;p


nu har jag haft engelska och jag är jätte trött och har ont i huvudet så jag ska väl pallra mig hem och sova lite så får jag se om jag orkar gå till skolan i kväll

Kommentarer
Postat av: Becca

haha jaaa det sa bli sjukt skoj!! :) först komemr syrrans nu om två-3 veckor, har faan inte koll på hur gammla dm e längre :P sen kommer min elelr tja min och pappas i dec någon gång :) nu håller vi även på att starta upp företagen så vi kan ha kurser m.m., e något fattig då vi precis beställt en del hinder för ca 35000.. :P måste träffas snart.. saknar dig!!! pössen

2007-09-24 @ 09:27:50
URL: http://beccastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0