21 sep 07 - alla är lediga i dag och jag sitter i skolan...

ska sammanfatta gårdagens kväll lite snabbt ;p
jag har fått höra länge nu att jag är "tråkig" och att dom här saknar att jag festar och lite så...så jag ordnade fest, eller mer någonstans för dom att va med tanke på att fritidsvärldarna inte kommer upp till mig. så jag ordnade fram tvister ;P men från att de var jätte många som skulle festa så blev de tre...förutom jag och terese ;P haha de var boa, bea och lillfagge...och dom tre blev ju fullare än den andra och den tredje var värst. så de blev inte så mycket till fest men kul hade vi. terese skulle ju köra in till kalstad i dag så hon kunde inte dricka och jag tänkte ju gå upp me henne så jag skulle kunna sätta mig i skolan och plugga rätt så tidigt, och jag hade värkligen ingen lust att dricka.
kvällens kommentar kom från lillfagge: "Har du någon gång slickat på en stång...me hud på...och lite rött länst upp som ser ut som ett ekollon?" Bara en fråga, vem fan säger "en stång me hud på" om en kuk? haha idiot ;P vi hade iaf kul tills jag och terese halv om halv somnade och jag körde ut dom...

sen var de de där me att sova flera i min lilla säng igen...men den för gången höll jag inte på att ramla ut så mycket med tanke på att terese låg halvt om halv på mig, och höll kvar mig i sängen ;P de måste ha sätt jävligt kul ut...jag och min ex fru. men jag slutförde dagens uppdrag iaf ;P att få upp terese ur sängen på morgonen...och de brukar inte va de lättaste! men vi hade oxå min ena telefon, hennes telefon och min väckarklocka på ringning, och så ringde hennes mamma oxå...så nog vaknade vi alltid och så maja som hoppar upp. 

att komma tillbaka till forshaga den här terminen har det alltid varit som att det är något som saknas...jag har kommit på vad de är nu, de är ju terese...hon som alltid ska vara hos mig. en av de personer som jag inte behöver säga något till utan hon vet...hon vet hur jag fungerar och jag vet hur hon är...precis som jag och jenny...och de är oxå de enda jag nog kan leva me, bo me utan några problem...okej små tjafs men de är oxå de jag kan små tjaffsa på, är ju inte så bra på att stå för de jag tycker och känner...men me dom kan jag säga precis de som dyker upp i huvudet och de förstår...de finns några till som är sånna, tina och carro men sen så är de inte så många fler...jag tycker inte om att öppna mig för andra, men ändå så gör jag de...och ofta för fel personer och så slutar de med att mitt liv blir kaos...de personer som känner mig och har känt mig under en lång tid vet mycket väl vad jag pratar om...men men så är jag. om jag inte sabbar allt ät de ju inte jag ;P   

nej nu ska jag plugga lite så jag får så mycket gjort som möjligt innan terese kommer hem igen...och vill bara säga igen att efter tre år har jag en damsugare som fungerar! ;D

jaha så blev man utkörd från portalen för att dom skulle ha möte där, så nu sitter jag i datasalen som är iskall för att någon jävel har lämnat fönstret öppet och inte stängt de efter sig. men jag börjar få upp värmen lite nu...
har var´t jätte duktig och skrivit sex sidor om etologi och beteendeekologi as tråkigt men de måste göras...har bara suttit me de i sju timmar idag =S men nu börjar jag bli rikigt hungrig...men jag vill göra så mycket som möjligt innan terese kommer hem och när hon kommer så vill hon antagligen äta och då blir de knas så de är bara att lida ut :P nej men man ska väl fortsätta då så man blir klar me hela biologin och får bort en kurs...sprang på monica (min kära rektor) och hon var då inte glad att jag inte gjort basmaskin och körnings provet men vad tror hon att jag ska gå me feber och ställa mig och tvätta en buss? glöm de hörrö tantalotta! och så fick jag boken jag ska kuna till elprovet men de kan jag så de ska nog inte va några problem.

nej nu skiter jag i de här...nu är jag hungrig, får ta och hitta på något lätt innan terese kommer hem


så då var man tillbaka i skolan...jag och terese har vart till lusten och köppt oss mat, nu vill jag inte se en pizza på år...är så jävla trött på snabbmat...är försig trött på all mat...äta är inge kul...inte längre när man inte har någon som man vill äta me här, och då blir de bara något för att man måste få i sig något i magen...längtar så förbannat tills jag kommer hem för gott. de ända neggatva me de är att jag kommer var lååångt ifrån terese....långre än vad jag är nu...mycket längre

jag är så förbannat trött! och ajg är helt överlycklig att vi tog bilen till skolan och inte gick i tio minuter för de spöregnar ute

jag fixade så vi kunde se på film och den var as bra inte för jag kommer ihåg vad den hette men ändå ;P
och jag är så otroligt stolt över min jenny!!!!

nej men nu ska vi ta och dra hem...och kanske sova lite...och vi får inte glömma lilla majsan ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0