20 sep 07 - terese kommer i dag =D

terese kommer i dag!!! =D hon är snart här, fan vad jag har saknat min lilla älskade ex fru


nu har vi vart på biltema oxå och terese har vart och stor handlat och jag har äntligen fått en damsugare som fungerar!!! ;P lyckan är fullgjord

maja blev as glad av att se terese igen ska kanske försöka smugla in maja i bilen när hon åker igen på söndag ;P så hon får följa me ;P haha de skulle göra maja överlycklig...men hon har väl inte så mycket tid över till lilla majs kan jag tro...

forshaga är inte det samma utan min lilla underbar tös...

och de är 8 dagar kvar tills jag är rik igen ;P ska se hur mycket pengar de saknas för att köpa en dator ;P

nej nu ska man väl ta och leta rätt på lilla fröken och gå hem...kanske ska dricka lite, men inte så mycket för då får jag inte iväg henne till skolan i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0