12 sep 07 - sjukanmäld i dag

orkar fan inte me något. gör de jag måste men inget mer...och mitt pluggande blir inte så bra den här veckan...de käns som om jag aldrig kommer att komma härifrån...

jag mår dåligt hemma och jag mår dåligt här...kan någon svara på vart jag ska va för att må bra, de ända jag vill är att må bra...är de en omöjlighet mär de gäller mig? är de bara så de ska va att jag ska må så dåligt som möjligt? om jag inte hade haft maja hade jag inte funnits längre...jag gör inte om de jag gjorde...så länge jag har maja...jag utsätter inte det mot henne en gång till...jag gör inte de...jag får må hur dåligt som hälls men jag gör inte de mot maja igen som jag gjorde...de spelar ingen roll om jag går in och ut ur deprisoner för jämnan jag får inte visa de för den jag älskar allra mäst i hela världen...men jag kommer inte ha henne så länge till och jag vet inte vad jag gör när hon försvinner ifrån mig...och de är jag jävligt rädd för  


jaha nu blev man utkörd från datasalen men jag får ju sitta i portalen men nu måste jag skriva ut alt jag ska ha i helgen i bibloteket...

funtar på att åka hem i kväll...men troll vill ju prata me mig, eller vi ska diskutera en massa...vi får se vad paii vill oxå


nu ska man försöka smyga ut i skolan utan att min lärare upptäcker mig...har ju lektion nu igentligen...

Kommentarer
Postat av: Beccan

Kram!

2007-09-12 @ 17:14:49
URL: http://luka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0