11 sep 07 - mår fortfarande as kast

vakanade några gånger tidigt i morse då jag höll på att bli utknuffad ur sängen av min lilla hemma fru ;P jag vill värkligen ha en större säng! när vi hade vaknat lite lätt så skulle maja upp och gosa oxå och hon är inte så försiktig hon halft ströp paii och jag fick en bula =S

nu sitter jag i skolan och jämför  sydamerika och sverige till ett arkete i engelskan...klarade inte riktigt av att fixa de i går...jag var inte mig själv...jag var samma person som var nära att stryka med en natt för nästan två år sen...iaf ett och ett halft...

nej nu ska man väl fortsätta fast de är skit jobbigt och jag är fortfarande inte mig själv...jag mår as dåligt inom mig...varför ska alt hända nu...jag kommer bara att komma hem innan min lägenhet är klar...jag måste sätta mig själv först...om de då ska betyda att jag får leva på existens minimum och bo i en soslägenhet någonstans i sverige, har inte fått klart om jag ens får bo kvar i stockholms området...men de visar sig me tiden...

jag orkar inte me att bli konfronterad...inte nu...och de har jag aldrig klarat av...och specielt inte nu...jag vill hem men ändå inte...och de är så jävla skönt att min lilla hemma fru är här...

i dag är de inspark för ettorna...de kan nog bli rätt kul, om jag mådde bätre men de är bara att försöka svälja klumpen och se glad ut...le så vet ingen hur du mår igentligen!!! känns som om jag faller tillbaka på gamla ovanor...


snart kommer min lilla hemma fru me maja och så ska vi gå ner till stallet och göra en veckokontroll och träna om hon orkar...sen kommer hon va me på insparken för ettorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0