1 sep 07 - agerade filmansvarig

så börjar en ny månad...

i morse, eller i morse och morse de kan ju diskuteras...tolv skulle jag möta upp dom som skulle vara med på agility staffetten i folkets park, på gettot. jag skulle följa med och filma till min eventuella film om hundsport...men de jag filmade i dag blev alt annat än bra, tävlingen var kaos...hundarna följde inte banan för fem öre och de var överalt och ingen stans...de var nogra från tvåan som skulle tävla eller göra en uppvisning mot några ettor. inte specielt lyckat. men jag gick hem efter medans dom skulle vänta på att köra en gång till vid tre...tog med mig helenas lilla valp för han blev för stressad.

så satte jag mig med en massa koppar kaffe (som jag inte han dricka innan för jag försov mig) och pluggade som ett as. så nu sitter jag och har tagit en liten paus...har skit ont i nacken...ska smöra lite så ajg kan få sätta mig i lärarnas masagestol ;P

ja carro ringde mig vid ett i natt...var inte så jävla pigg då ;P hade ju somnat tidigt efter att ha ängnat en fredag kväll åt att plugga evolution...höll på att somna när jag pratade me na några gånger också...så de blev inte så mycket sagt förutom att vi skulle höras i dag i stället och så somnade jag om...

nej ska väl plugga lite mer så man kan göra provet så snabbt som möjligt så jag kan få bort den delen inom biologi iaf...


nu har mna varit duktig och nu ska man gå hem och se om man kan få i sig något att äta å för ovanlighetens skull plugga lite mer


tillbaka i skolan...jag har så jävla ont i nacken som gör att mitt huvud håller på och sprängs och de i sin tur gör så att de käns som om jag ska spy vilken sekund som hälls...kan inte göra något, alt är lika jävla jobbigt så jag akn lika gärna va i skolan...*suuuck*

jaha så brinner de en massa här i lilla forshaga...och brandlukten gör inte så att jag får mindre ont i huvudet eller mår mer illa direkt...

nej nu ska jag ta och gå ner och se om inte någon har vart och hyrt en film eller nått

haha jag är jätte bra på att smöra ;P nu får jag åka och hyra film...gör skolans pengar ;P woho


jag förstår inte...så fort de blir kväll vill jag bara hem...de käns som om jag skulle kunna gå dom 32 milen de är...men jag skulle ju halft dö på kuppen...jag vill bara hem till min trygghet....jag är helt utlämnad här.  jag vill vara hemma med personer jag tycker om att umgås med...som jag har valt att umgås med...jag vill värklgen inte vara här längre...jag vill hem till min mamma...längtar till och med efter pappa och då har de gått långt...vi drar inte alltid jämnt, men jag brukar inte längta efter honom han är nogon som alltid finns där när jag kommer hem, när jag nu gör de...men nu vill jag bara hem och umgås me folket från i somras...saknar de flästa, fast de finns ju en vi skulle kunna skippa

nej nu ska jag försöka få något annat att tänka på och se på film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0