4 - 15 okt ojoj

jag har vart hemme och de har hänt så mycket...en massa jätte kul ;P jag har träffat mirja...vi var ute och fikade och pratade och de var värkligen jätte kul! de måste i göra om någon dag här fram över ;P terese har var nere mellen måndagen och fredagen...på måndagen åkte vi ner till lilla barkarby och tog några öl... jag, terese, paii, jenny och så jocke jätte kul, paii lever sig värkligen in i sina historier ;P haha jag skrata så att tårarna rann!
tisdagen gick vi i kista och ajg hittade en jacka som jag värkligen vill ha! och så gick vi på bio när paii kom...resident evil, extinction skit bra men jag var på väg upp i bådas knä någre gånger =$
onsdag...gick vi på outlet och så åkte vi in på konseren XD woho!!!! den var så bra! om man tar bort alla fjortisar som var där...men thomas jobbade så innan satt vi och pratade me honom och jag skälde lite på honom och att han får prata så jag också kan få jobba på globen, ska prata me dom nästa väcka hade jag tänkt...jobba på globen, anexet och hovet...kan de bli bättre?
torsdag...tror jag att vi var i jakan och jag hittade ett par skor...eller stövlar är de väl...och sen drog vi till lilla me jenny, kevin, paii och så dök vonkan upp senare...
fredag åkte vi in och träffade boa och så gick vi på manifestationen...okej inte så kul, de haglade!!! men de är viktigt!!! sen åkte terese...jag och jenny tog en helkväll framför tvn skit skönt...
lördag...jobbade, åt jätte god mat, och drack vin me jenny...och så ramlade adam, ralle, lange, tina, kimmen, vicky, erik och några till in och de blev lite lätt kaos när maja biter sönder korven och de flyger vita prickar överalt, och glas åker ut å hej och hå...alla var mer eller mindre överalt kändes de som och maja skulle ju så klart vara värst ;P
söndag...jobbade och de var inte min dag...hade världens mensvärk, dunderförskyld och NACKSPÄRR!!!! blir skit tokig...sen kom mamma och så umgicks ja me min mor och så körde hon mig till tåget och så var jag tillbaka i forshaga...

jag bryr mig för att för någon gång kanske få något tillbaka...
men de värkar inte hända så ofta...

om jag bryr mig en massa...
kan ingen bry sig om mig då?
eller bara försöka låtsas om att de är någon som
faktiskt bryr sig!!!

Kommentarer
Postat av: Beccan

Hey! Nästa gång du är hemma så får du höra av dig. Vore kul att ses. Bara ta en promenad å snacka lite skit eller nåt i den stilen.

2007-10-15 @ 11:49:34
URL: http://luka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0